zondag 5 april 2015

A bouquet of art



Deze kaart is op SB karton gemaakt. Eerst heb ik met behulp van een zelfgemaakt stencil de achtergrond gesponst. Op de droge kaart wat druppels pearl-water laten vallen en de lijntjes tussen de heuvels ook met dat water overgetrokken. Van het parfumflesje heb ik de 'spray' afgeknipt en na het stempelen van het flesje met Gothic purple heb ik de 'spray' meerdere keren afgedrukt. Om een geheel te krijgen heb ik met een stift diverse lijntjes verlengd. 
De tekst heb ik eerst met potlood geschreven, daarna met zwarte stift. De tekst 'Art' en de ballon (kit 151) zijn gestempeld en met roze stift is alles ingekleurd. Witte accenten zijn met een sharpie aangebracht, met zwarte stift heb ik een kader getekend en tot besluit zijn het hart en het flesje bedekt met een laagje diamond glaze. 


Ja, ik hou van de speciale geur van onze 'kunst' en ik hoop volgende week weer heel wat inspiratie op te snuiven op de art specially! 

Nog een kleine waarschuwing: deze kaart zou een pagina in mijn art journal worden. Niet dus: na een dag was bijna alle inkt opgelost in de onderliggende laag acrylverf! (ik had distress en memento inkt gebruikt)



1 opmerking: