zondag 10 januari 2016

Uitdaging: een wenskaart


Door pinterest geïnspireerd heb ik deze kaart gemaakt: een pyramidekaart. De drie lagen heb ik op elkaar gelegd en toen de man (Stampinback kit 157) afgedrukt. Daarna heb ik de onderste twee lagen met twee kleuren bruin gesponsd en voor de bovenste heb ik distress fossilized amber gebruikt. Daarna heb ik met witte verfstift een rand om de bovenste twee kaartlagen getekend. De ogen en de bril heb ik ook met verfstift gekleurd. Voor de bril heb ik bronze gebruikt, maar die metallic stiften zijn niet fijn. Er komt of iets waterigs uit of hij gaat lekken. Het gevolg was dat ik een klodder brons op mijn craftsheet had liggen. Daarmee heb ik toen de lippen en een oorbel gekleurd. De tekst, ook van SB, heb ik met Archival Sepia inkt afgedrukt op een linnenstruktuur kaart.  En als de stift dan toch zo mooi kan lekken, dan kan ik hem net zo goed gebruiken om te spetteren....
Nog een detailfoto waar de bronzen glans en de lagen op te zien zijn:

Dat was hem dan, mijn bijdrage aan de wenskaarten uitdaging!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten