zaterdag 9 augustus 2014

Challenge kinderkaarten


De challenge op het Stampinbackblog is deze maand 'maak een kinderkaart' en dat is deze kaart zeker. 
Mijn zoon kwam even binnenvallen terwijl ik zat te stempelen en hij las op een flesje 'alcoholinkt'. Mam, weet ik iets niet? Ik heb hem toen uitgelegd en laten zien wat alcohol inkt. Omdat ik een al gebruikt lapje pakte, kwamen er allerlei kleurtjes blauw en groen op het papier. Thijs vond het net een bos. Dus een takje gezocht en twee keer afgedrukt. 'Mam, mag ik ook eens?' Natuurlijk. Het silhouet stempel van de kinderen (beide stempels komen van sheet 104b) vond hij er wel bij passen en vol overgave ging hij met een zwarte sharpie de missende plekjes inkleuren.


Toen dat klaar was, zag hij de stains staan. 'Jee, mam, je hebt wel veel, wat is dat dan?' Dus een stukje SB-karton gepakt en hem met de Stains laten spelen. Het moest een smiley worden, maar ja, inkt gaat wel eens anders dan wij willen. 'Zal ik mijn naam er nu opzetten?' Maar ik had nog iets mooiers, de tekst van de Boefjes. Zonder iets te vragen heeft hij zelf de zwarte lijnen op de ATC gezet. En omdat het Thijs is, moest toch zijn handtekening nog op de achterkant.
En zo maakte mijn kind van 26 zijn eerste stempelkaarten!

1 opmerking:

  1. Hahaha dat is toch geweldig.
    Mijn kleindochter van 4 heeft vandaag haar eerste echte kaart gemaakt voor mama.
    Hij moest ook dubbel gevouwen worden. Ben vergeten er even een foto van te maken ....

    BeantwoordenVerwijderen